Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В Острозькій академії вкотре спілкувалися на тему дошкільного виховання

21 січня 2010

21 січня у Національному університеті «Острозька академія» відбулася конференція, присвячена дошкільному вихованню в Україні. Почесним гостем зустрічі стала Алла Михайлівна Богуш – відомий вітчизняний психолог та педагог.

Головна ідея конференції – виховання дітей на духовно-моральних християнських засадах. Острозька академія неодноразово наголошувала на необхідності введення християнської етики у систему шкільної освіти на основі постійного предмету. З ініціативи та за авторством декана гуманітарного факультету Василя Жуковського були видані підручники з християнської етики для школярів.

Конференцію відкривали ректор Ігор Демидович Пасічник та декан гуманітарного факультету Василь Жуковський. Участь у конференції взяли педагоги, яким небайдужий процес виховання дітей та можливі шляхи його покращення.

Результатом проведення конференції стало підписання резолюції, у якій були зафіксовані розглянуті та прийняті положення.