Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Викладачі поділилися досвідом новітніх технологій викладання іноземних мов

18 листопада 2010

Викладачі факультету романо-германських мов Національного університету «Острозька академія» 18 листопада взяли участь у науково-методичному семінарі вчителів англійської мови «Новітні технології викладання іноземних мов» у Шумській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2.

Завідувач кафедри англійської мови та літератури доцент, кандидат філологічних наук Леся Коцюк доповідала про перспективи співпраці факультету романо-германських мов НаУОА із вчителями та учнями загальноосвітніх шкіл, старший викладач кафедри англійської мови та літератури Ольга Пелипенко представила матеріал на тему New Technology – New Pedagogies.

Також у семінарі взяли участь представники кафедри індоєвропейських мов – викладач Світлана Білецька, яка розповіла аудиторії про сучасні підходи до навчання граматики іноземної мови (функціональна граматика) та Олександр Кравець, доповідь якого була присвячена проектній роботі на заняттях з іноземної мови.