Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії обговорювали перспективи внесення змін до навчальних програм фахівців з обліку та аудиту

13.12.2010

Нещодавно в стінах Національного університету «Острозька академія» було проведено засідання підкомісії з обліку та аудиту Науково-методичної комісії МОН України за напрямом «Економіка та підприємництво». 
 
35 науковців, серед яких завідувачі кафедр, доктори наук та проректори провідних вищих навчальних закладів України стали учасниками семінару. За словами завідувача кафедри обліку підприємницької діяльності Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, голови підкомісії Миколи Бондаря, саме учасники засідання складають основний контингент, який наразі працює в регіонах держави над вдосконаленням підготовки фахівців з обліку та аудиту в Україні. Учасники семінару працювали над розробкою та вдосконаленням освітньо-кваліфікаційних програм підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями - бакалавр, спеціаліст та магістр . 
 
Доктор економічних наук, сертифікований аудитор, завідувач кафедри математичного моделювання та інформаційних технологій в економіці Острозької академії Світлана Левицька зазначила, що учасники засідання обговорювали зміст та структуру освітніх програм молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку. Навчальні плани підготовки молодшого спеціаліста зі спеціальності облік та аудит у вищих навчальних закладах та технічних училищах не мають єдиного підходу до підготовки фахівція у вищевказаному напрямку, а перехід студентів із технічних училищ до вищих навчальних закладів за інтегрованим навчальним планом передбачає велику академрізницю між навчальними програмами. Саме цей аспект став предметом обговорення на засіданні підкомісії.
 
Окрім питання щодо уніфікації навчальних програм, учасники підкомісії дійшли висновку, що навчальні плани підготовки бакалаврів зі спеціальності «облік та аудит» мають містити більше фахових дисциплін для того, щоб освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра визнавався повною вищою освітою.
 
Пропозиції підкомісії будуть рекомендовані Міністерству освіти у вигляді внесення змін до порядку і змісту формування навчальних планів для спеціальністі «облік та аудит» для молодших спеціалістів та бакалаврів.