Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Конкурс проектів «Імідж альма-матер» вкотре підтвердив високий рівень свідомості та повної готовності до дій спудеїв Острозької академії

28 травня 2009

28 травня студенти третього курсу спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність», майбутні фахівці в галузі PR-менеджменту, організували конкурс проектів, що мали на меті покращити імідж рідного університету. До складу журі конкурсу увійшли викладачі кафедри документознавства та інформаційної діяльності.

 На конкурсі було представлено 15 найрізноманітніших проектів, спрямованих на популяризацію історично-культурної спадщини Національного університету «Острозька академія») та інформування громадськості про освітню, наукову і культурну діяльність навчального закладу. Саме таке спрямування конкурсу пов’язане зі специфікою спеціальності, на якій навчаються студенти. Адже формування іміджу та поширення інформації – це їх майбутня професійна діяльність. А конкурс став ще одним втіленням концепції кафедри давати не лише теоретичні знання, а й можливість їх практичної реалізації.

Ідеї у студентів виникли найрізноманітніші – від створення нової друкованої продукції до використання електронних технологій, підвищення корпоративної єдності та здобуття грантів для соціальної допомоги студентам.

Перемогу отримала команда студенток третього курсу Оксани Басюк, Катерини Вініговської та Юлії Коваль, що запропонувала надати абітурієнтам можливість познайомитися з майбутнім місцем здобуття вищої освіти в on-line режимі.

«Проривом» конкурсу стала студентка першого курсу Наталія Курилюк, яка на рівні із третьокурсниками презентувала свою ідею. Простотою задумки (все просте геніальне) та лаконічністю викладу вона завоювала друге місце.

Всі учасники були відзначені грамотами, пам’ятними сувенірами та грошовими преміями.