Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Cпудеї Острозької академії в ігровій формі апробовують нові навчальні методики

28 січня 2009

З ініціативи членів студентського товариства гуманітарного факультету «Науковий сектор» було проведено гру-презентацію сучасних методик ведення конструктивної дискусії, або ж гри дебати.

До участі у заході було запрошено представників  Молодіжної громадської організації загальноосвітньої школи №8 міста Рівного «Шкільний європейський клуб» та представників Молодіжної громадської організації «Клуб української елітарної молоді».

Учасники дебатів обговорювали феномен такого явища, як евтаназія. Школярі презентували присутнім полярні думки щодо цього суспільного феномену. Вислухавши думки гостей, студенти Острозької академії також висловили свої думки з приводу обговорюваної проблеми.

«Саме дебати є вдалим методом для дискусії з приводу подібних неоднозначних явищ, адже вони передбачають чесність, рівність можливостей, повагу до опонента, толерантність і, одночасно, критичне мислення», – переконана учасниця дебатів Вікторія Назарук.

«У стінах Острозької академії віддавна вивчали риторику, а мистецтво ведення толерантної дискусії якраз і є її наріжним елементом», – зазначає проректор з навчально-виховної та наукової роботи Петро Кралюк.