Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

В’ячеслав Брюховецький був гостем академії

24 лютого 2009

24 лютого Національний університет «Острозька академія» відвідав Почесний президент Києво-Могилянської академії, Герой України, почесний академік Острозького академічного братства В’ячеслав Брюховецький.

Візит В’ячеслава Брюховецького передбачав зустріч зі студентами, адже він є співголовою спостережної ради Острозької академії. Зустріч пройшла у звичному для університету форматі: спершу виступ гостя, а тоді запитання присутніх у залі.

Тема розмови стосувалася специфіки та недоліків освітнього процесу в Україні, впровадження вимог Болонської декларації в систему освіти. Гість академії, зокрема, висловив думку про те, що Києво- Могилянська та Острозька академії – чи не єдині вищі навчальні заклади в державі, котрі найбільш точно дотримуються принципів Болонської декларації, а також адаптують її до українських реалій.

В’ячеслав Брюховецький акцентував увагу на проблемі уніфікації вимог та централізації освіти, що призводить до парадоксів у реформуванні освіти. У покращенні системи освіти пан В’ячеслав сподівається на молоде покоління, оскільки воно «є незаангажованим пережитками радянської системи».

На думку почесного академіка, вищі навчальні заклади нового зразка повинні створювати на сьогодні таке середовище, в якому кожна особистість зможе відкрити свій потенціал, поцінувати свободу вибору та безперечно зрозуміти, що ейфорія ніколи не повинна замінювати потребу важко працювати.