Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Студенти презентували соціальну рекламу

27 березня 2008

У рамках проведення тижня факультету політико-інформаційного менеджменту за підтримки кафедри документознавства та інформаційної діяльності Острозької академії, 26 березня в університеті відбувся щорічний фестиваль реклами. Цей фестиваль був присвячений року національного усиновлення в Україні, ініційованого Президентом Віктором Ющенком та проводився під гаслом «Зміни долю дитини».

Під час фестивалю було презентовано роботи студентів у таких номінаціях:
телевізійна реклама, друкована реклама, постери для зовнішньої реклами та плакати для зовнішньої реклами, графічний дизайн, інтернет-реклама та веб-дизайн, медіа-проекти, рекламна фотографія та зовнішня реклама. Участь у фестивалі брали студенти усіх факультетів, спеціальностей та курсів. Із десяти запропонованих презентацій журі обрало переможця – студентку  третього курсу спеціальності «документознавство та інформаційна діяльність» факультету політико-інформаційного менеджменту Тетяну Стахур, яка також отримала приз у номінації «Глядацькі симпатії».

Під час проведення фестивалю ведучі оголосили конкурс серед глядачів на найкращий слоган. «Не обділи рекламу увагою, а дитину – теплом»,  журі визнало найкращим серед запропонованих.