Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Писати соціальні проекти вчили в Острозі

26.06.2008

У Національному університеті «Острозька академія» відбувся семінар на тему «Як проводити соціальні кампанії – засоби громадянської активізації з використанням інструментів маркетингу та засобів масової інформації». Захід проводився у рамках польсько-українського проекту «Форум соціальних кампаній – Україна 2008» за співпраці з Міністерством закордонних справ Республіки Польща та Фондом «Інший простір».

Загалом у рамках реалізації проекту семінари проводилися у таких містах, як Суми, Вінниця, Львів, Одеса, Київ та Острог. Ініціатором організації семінару у Національному університеті «Острозька академія» виступив орган студентського самоврядування «Братство спудеїв».

У тренінгу взяли участь представники з Острога, Рівного, Славути, Києва. Аудиторія семінару була в основному презентована молодими людьми, учасниками різноманітних молодіжних організацій, які прагнули поділитися досвідом створення соціальних проектів. Заняття для присутніх проводили експерти з Польщі журналіст Барбара Круль та соціолог, Голова Правління „Фонду соціальної комунікації”, співвласник «Фабрики соціальної комунікації» Павел Прохенко.

Загалом учасники проекту мали змогу ознайомитися з позитивними прикладами польського та українського досвіду щодо проведення соціальних кампаній, надати основні навички з соціальних комунікацій та креативного створення кампаній.