Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Писати соціальні проекти вчили в Острозі

26 червня 2008

У Національному університеті «Острозька академія» відбувся семінар на тему «Як проводити соціальні кампанії – засоби громадянської активізації з використанням інструментів маркетингу та засобів масової інформації». Захід проводився у рамках польсько-українського проекту «Форум соціальних кампаній – Україна 2008» за співпраці з Міністерством закордонних справ Республіки Польща та Фондом «Інший простір».

Загалом у рамках реалізації проекту семінари проводилися у таких містах, як Суми, Вінниця, Львів, Одеса, Київ та Острог. Ініціатором організації семінару у Національному університеті «Острозька академія» виступив орган студентського самоврядування «Братство спудеїв».

У тренінгу взяли участь представники з Острога, Рівного, Славути, Києва. Аудиторія семінару була в основному презентована молодими людьми, учасниками різноманітних молодіжних організацій, які прагнули поділитися досвідом створення соціальних проектів. Заняття для присутніх проводили експерти з Польщі журналіст Барбара Круль та соціолог, Голова Правління „Фонду соціальної комунікації”, співвласник «Фабрики соціальної комунікації» Павел Прохенко.

Загалом учасники проекту мали змогу ознайомитися з позитивними прикладами польського та українського досвіду щодо проведення соціальних кампаній, надати основні навички з соціальних комунікацій та креативного створення кампаній.