Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Презентація конкурсу «Сильна Україна-2009»

11 грудня 2008

У Національному університеті «Острозька академія» 10 грудня вперше серед студентської молоді відбулася презентація Всеукраїнського конкурсу соціальної реклами «Сильна України-2009».

Конкурс ініційовано київським поетом Євгеном Юхницею за підтримки редакції газети «Все про бухгалтерський облік». Презентувати ідею щодо створення студентами соціальної реклами до Острозької академії приїхала регіональний представник газети «Все про бухгалтерський облік» Ганна Писарчук.

Метою конкурсу є активізація творчої молоді, формування за допомогою соціальної реклами у населення образу України як сильної держави з великим потенціалом і можливостями, популяризація образу українця як оптимістичної, цілеспрямованої, активної, сучасної особистості.

Конкурс проводитиметься у таких номінаціях: соціальний плакат, аудіо (відео) ролик, відеокліп, комп’ютерна презентація у форматі Power Point, фотографія на соціальну тематику, PR-матеріал. Конкурсні роботи приймаються до 15 травня 2009 року. Роботи переможців будуть розповсюджуватися за допомогою ЗМІ по всій Україні. За словами Ганни Писарчук, акція «Сильна Україна-2009» закінчиться висадженням дубового гаю, адже саме це дерево є символом конкурсу, оскільки воно є символом нації, зустрічається у фольклорі східних слов’ян та несе у собі велич й могутність.