Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Інформація про отримання віз

Для навчання:

  1. закордонний паспорт або дитячий проїзний документ (ДПД) з 1 чистим аркушем для візи;
  2. 2 паспортних фотографії 3,5*4,5 см, не старіші 6 міс., кольорові;
  3. підтвердження рівня володіння англійською мовою (тільки визнані gov.uk сертифікати);
  4. номер дійсного CAS;
  5. доказ наявності забезпечення на час навчання в Сполученому Королівстві (якщо проживання організовано окремо від навчання: в Лондоні 9200 фунтів стерлінгів, поза Лондоном та по Великобританії 7400 ф.с.);
  6. інші документи відповідно до індивідуальної консультації з огляду на індивідуальні особливості поїздки.

Туристична віза:

  1. туристичне бронювання або запрошення в гості;
  2. закордонний паспорт з 1 чистим з обох сторін аркушем;
  3. 2 фото 3,5*4,5 см, кольорові, (овал голови від підборіддя до маківки голови 32-34 мм.);
  4. інші документи відповідно до індивідуальної консультації з огляду на індивідуальні особливості поїздки.

Електронна реєстрація:

www.visa4uk.fco.gov.uk

uk.tlscontact.com

Контактні дані:

Адреса Посольства у Києві:

Вул. Десятинна, буд. 9, 01901.

Тел.:+380 44 490 3660

E-mail: britconsular.kyiv@fco.gov.uk

Необхідні документи для здобуття візи до Естонії

  • закордонний паспорт. Паспорт має бути дійсний не менше 3 місяців після закінчення терміну дії візи, і в паспорті повинно бути не менше 2 незаповнених сторінок (призначених для віз); обличчя старше 15 років повинні мати окремий проїзний документ;
  • візова анкета (викачати);
  • 1 фото;
  • Вимоги до фотографії:

    • кольорова фотографія (оригінал фотографії, яка не має бути вирізана з якої-небудь іншій фотографії, віддрукована на комп‘ютері);
    • на фотографії Ви маєте бути змальовані в анфас, без головного убору, на світлому фоні;
    • обличчя повинне складати 70-80% фотографій.
  • поліс страхування здоров‘я із страховою відповідальністю не менше 30 000 EUR, що дійсний на території Шенгену і діє протягом всього періоду запрошуваної візи.

Примітка

При в‘їзді до Естонії на вимогу співробітника пограничної служби необхідно надати документи, підтверджуючі наявність достатньої суми грошових коштів на покриття витрат по перебуванню в Естонії і на виїзд з Естонії. На період перебування в Естонії має бути з собою в наявності на кожен день сума – 720 естонських крон (46 євро) – 0,2 частина мінімальної заробітної плати в Естонії. Наявність вказаної суми на вимогу співробітника пограничної служби необхідно довести.

Посольство Естонії в Україні

01901, м. Київ, вул. Володімірська, 61/11

Телефон: (+38 044) 590-07-80

Факс: (+38 044) 590-07-81

E-mail: saatkond@estemb.kiev.ua

Сайт посольства: www.estemb.kiev.ua

Робочі години
понеділок-п‘ятниця 9.00 – 17.00

КОНСУЛЬСЬКИЙ ВIДДIЛ:
Адреси
01901, м. Київ, вул. Рейтарська, 20/24
Телефон: (+38 044) 590-24-40
Факс: (+38 044) 590-24-41

Прийомні години
понеділок-п’ятниця 10.00-12.00, 16.30-17.00

Необхідні документи для відкриття туристичної візи в Італію:

  • АКУРАТНИЙ закордонний паспорт (термін дії не менше 180 днів на момент виїзду ) з наявністю вільної сторінки для візи.
  • 1 кольорове фото 3,5х4,5 на світлому фоні 80% обличчя (без посмішки, без окуляр, відкриті вуха та лоб). Не скановані! Фотографія повинна бути новою, не старшою 4 місяців!
  • Анкетні дані (просимо заповнювати анкету).
  • зразок: www.ambkiev.esteri.it

  • Копія внутрішнього паспорту всіх сторінок, де є відмітки.
  • У дітей старших 14 років повинен бути власний проїздний документ.

    Фотографії дітей, яким виповнилось 5 років повинні бути вклеєні в закордонний паспорт батьків або ж діти повинні мати власний проїзний документ.

  • Довідка з місця із вказанням заробітної плати, посади, завірена оригінальною печаткою. В довідці обов’язкова фраза про те, що на період туристичної поїздки місце праці зберігається!!!
  • Довідка про доходи за останні 3 місяці, у випадку наявності банківського рахунку – виписка про стан рахунку.
  • Для приватних підприємців нотаріально завірена копія свідоцтва про реєстрацію ПП, оригінальна довідка з банку про наявність рахунку та його стан на сьогоднішній день.
  • Для студентів та школярів довідка з місця навчання, а також довідка з місця роботи одного із членів сім’ї, де є фраза про те, що …. фінансує поїздку свого родича
  • Для безробітних та домогосподарок виписка з банку про наявність рахунку, залишок грошей на цьому рахунку або довідка з місця праці одного з членів сім’ї, де є фраза про те, що ……фінансує поїздку свого родича.
  • Для пенсіонерів: копія пенсійного свідоцтва, оригінал довідки про пенсію за останні 3 місяці, довідка з місця праці одного з членів сім’ї, де є фраза про те, що ……фінансує поїздку свого родича.
  • Для дітей до 18 років копію нотаріально завіреного дозволу від обох батьків на виїзд дитини за кордон.

    Просимо НЕ передавати оригінал нотаріальної довіреності, лише копію.
    Просимо взяти ОРИГІНАЛ ДОВІРЕНОСТІ в туристичну поїздку ДЛЯ ПРЕД’ЯВЛЕННЯ НА КОРДОНІ.

  • Документи на туристичну візу

    З 01.01.2008 діє Угода про спрощення візового режиму між ЄС та Україною. Оскільки, у відповідності до даної Угоди, документація, що підтверджує мету подорожі для окремих категорій громадян, може відрізнятись від нижчезазначеного загального переліку, просимо звертатись до вказівок, що містяться на сайті Делегації Європейської Комісії в Україні. Повний текст Угоди можна знайти за адресою www.eur-lex.europa.eu


    Звертаємо увагу на те, що туристична віза дозволяє перебування на території країн-учасниць Шенгенської Угоди не більше 90 днів протягом шести місяців.
  1. Запрошенния або бронювання готелю

    Лист-запрошення, підписаний громадянином Італії або іноземним громадянином, який легально проживає в Італії (у такому випадку додається копія дозволу на перебування) та копія посвідчення запрошуючої особи з її особистими даними та підписом. Запрошення повинне відповідати встановленому зразку, з яким можна ознайомитись у розділі «Формуляри», та містити період перебування на території Італії, адресу та підпис особи, яка запрошує. Для близьких родичів – чоловіка/дружини, дітей (у тому числі усиновлених), батьків (у тому числі прийомних, опікунів), бабусі/ дідуся, онуків, які мають намір відвідати громадян України, які на законних підставах перебувають на території Країн Шенгену, необхідно надати:

    • Письмове запрошення від особи, що приймає;
    • Копію дозволу на проживання (Рermesso di soggiorno);
    • Документ, що засвідчує родинний зв’язок (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження, тощо) в оригіналі та його копія;
    або
    бронювання готелю (із зазначенням адреси та телефонних номерів готелю, періоду проживання у готелі, імен та прізвищ всіх громадян, які звертаються за візою),
    або
    оригінал і ксерокопію договору оренди та підтвердження оплати оренди, орендодавець повинен подати заяву про надання заявникам на візу гарантованого місця проживання та копію свого посвідчення особи,
    Якщо заявник планує перебування також в інших країнах-учасницях Шенгенської Угоди, необхідно надати відповідне бронювання готелів.

  2. Бронювання квитка з визначеними датами «в обидві сторони»

    Необхідно надати бронювання авіа-, залізничного чи автобусного квитка з визначеними датами «в обидві сторони». У разі подорожі автомобілем надаються такі документи:

    • оригінал та копія технічного паспорту автомобіля
    • оригінал та копія страховки «green card»
    • оригінал та копія посвідчення водія

      якщо автомобіль орендовано, оригінал та копія договору оренди транспортного засобу

  3. Поліс медичного страхування, який діє в країнах-учасницях Шенгенської Угоди.

    Для отримання в’їзної візи до Італії необхідно придбати медичний страховий поліс, термін дії якого покриває всі дні поїздки + ще 15 днів, і який діє в країнах-учасницях Шенгенської Угоди. Мінімальна сума страхового покриття становить 30 000 Євро. У деяких випадках сума страхового покриття має бути більшою.
    Поліс медичного страхування можливо придбати безпосередньо в Візовому центрі із такими перевагами:

    • витратити мінімум часу на придбання страхового полісу;
    • можливість вибору суми страхового покриття за шкалою від 30 000 до 100 000 євро;
    • доступна цінова політика суміжних послуг (нижча ніж в інших страхових компаніях);
    • можливість вибору спеціальних програм для осіб, які займаються екстремальними видами спорту;
    • оплата здійснюється у гривнях за офіційним курсом Національного Банку України на момент укладання полісу без сплати жодних додаткових коштів

  4. Паспорти

    Дійсний закордонний паспорт і копії всіх заповнених сторінок. Термін дії паспорта повинен закінчуватися принаймні через три місяці після закінчення дії візи (в паспорті мають бути щонайменше дві вільні сторінки, паспорт повинен бути виданий не раніше, ніж 10 років тому (ст. 12 Візового кодексу); паспорти з подовженим строком дії не будуть прийняті).
    Всі закордонні паспорти з дійсним терміном дії, якщо вони є у заявника, та копії всіх сторінок; у випадку з паспортами, термін дії яких закінчився, або з анульованими паспортами, просимо також надати оригінал та копію. Внутрішній паспорт і копію всіх його заповнених сторінок.

  5. Анкета з фотографією (паспортного формату).

    Анкета повинна бути заповнена окремо на кожного заявника, обов’язково друкованими літерами, заповнюється у кожній графі, італійською або англійською мовою та завірена підписом (у двох пунктах анкети). Якщо заявник – неповнолітня особа, анкету підписує один з батьків або опікунів.
    Примірник анкети можна отримати безкоштовно у візовому центрі Італії.
    Вимоги для фотографій:
    Дві недавні кольорові фотографії на білому фоні, 3,5x4,5 см.

  6. Документація з місця зайнятості
    • довідка з місця роботи, складена на бланку організації із вказаними номерами телефонів та адресою роботодавця, особовими даними робітника, датою його зарахування на роботу, займаною посадою та заробітною платнею. Довідка повинна бути завірена підписом начальника відділу кадрів або керівника та офіційною печаткою організації (заява повинна бути датована не раніше одного місяця до моменту подання документів на візу); трудова книжка
    • оригінал трудової книжки та копія всіх її заповнених сторінок (а також переклад першої та останньої сторінок на англійську або італійську мову),
    • або копія трудової книжки, завірена печаткою роботодавця (та переклад на англійську або італійську мову першої та останньої сторінок трудової книжки),
    • або якщо заявник працює за контрактом, оригінал контракта з роботодавцем та його копію, завірену печаткою роботодавця.

    Приватні підприємці подають:

    • оригінал і копію свідоцтва про реєстрацію,
    • довідку про доходи з податкової інспекції за останні шість місяців чи звіт за останній квартал.
    Працівники приватних підприємців подають:
    • оригінал і копію свідоцтва про реєстрацію,
    • довідку про доходи з податкової інспекції за останні шість місяців чи звіт за останній квартал.
    • копію трудової книжки, завірену печаткою роботодавця (або трудовий договір),
    • копію свідоцтва про реєстрацію роботодавця, завірену печаткою роботодавця.
    Пенсіонери подають:
    • оригінал і копію пенсійної книжки,
    • виписку з пенсійного фонду про нарахування пенсії (за останні шість місяців).
    Учні та студенти подають:
    • завірену печаткою довідку з навчального закладу,
    • оригінал і копію студентського квитка,
    • оригінал і копію залікової книжки.

  7. Фінансові гарантії

    З метою забезпечення особистих фінансових гарантій на весь термін дії замовленої візи подається наступна документація:

    • оригінал і копія кредитної картки й оригінал витягу про стан банківського рахунку заявника на візу (у будь-якій валюті);
    • оригінали та копії дорожніх чеків, квитанції про купівлю дорожних чеків;
    • або оригінал і копія банківського поручництва (fidejussione bancaria).
    Іноземні громадяни, які мають намір в’їхати на територію Італії, або на територію країн-учасниць Шенгенської Угоди, повинні гарантувати власну платоспроможність протягом запланованого періоду перебування. Наявність фінансових засобів є обов’язковою передумовою для в’їзду на територію країн-учасниць Шенгенської Угоди.

  8. Квитанція про сплату консульського збору

    Консульський збір оплачується у відділенні банку, яке знаходиться в приміщенні Візового центру Італії.
    Сума консульського збору в залежності від адміністративних витрат, пов’язаних з розглядом заяв на візи, які надходять від громадян Російської Федерації, України, Боснії та Герцеговини, Сербії, Чорногорії, Албанії, та Молдови, складає 35 євро. Для громадян інших країн консульський збір становить 60 євро.
    Термін розгляду документів: 10 календарних днів, не враховуючи день подання документів.
    Від сплати консульського збору звільняються наступні категорії громадян:

    • діти до 6 років (короткострокове перебування);
    • родичі до 2-го покоління громадян Євросоюзу (короткострокове та довгострокове перебування): чоловік/дружина, діти (у тому числі усиновлені), батьки (у тому числі прийомні, опікуни) бабусі/ дідусі, онуки;
    • інші категорії громадян (згідно з Угодою про спрощення візового режиму).
    Примітка:
    Дипломатичне або Консульське Представництво залишають за собою право вимагати додаткову документацію.
    Вся документація українського походження повинна бути перекладена італійською або англійською мовою.

Багато хто з вас знають, що українцям для поїздки в Канаду, необхідно спочатку оформити візу. Отримати її не просто, але якщо ви приділіть достатньо уваги збору та заповнення документів, то все у вас вийде як слід. Відразу варто відзначити, що документи повинні бути заповнені англійською або французькою мовами. Принести їх у посольство можна як особисто, так і через довірену особу.

Для того, щоб отримати візу в Канаду іноді потрібно пройти співбесіду. Якщо воно буде потрібно, то вам повідомлять за 5 днів до самої події. Для поїздки в Канаду вам знадобитися зібрати досить об'ємний перелік документів. Термін оформлення візи в Канаду і її ціна залежить від її типу. Як правило, готову візу люди отримують через 5 – 14 днів після подачі документів. Ціна варіюється від 75 до 150 доларів.

Важливо зауважити, що при подорожі з дітьми, у кожної дитини незалежно від віку має бути свій власний закордонний паспорт. Відповідно візу на них доведеться оформляти теж окрему. Ваші шанси на отримання візи в Канаду помітно підвищує наявність медичної страховки, Офіційно вона не потрібна, але на ділі краще мати страховку, яка покриває весь термін вашого перебування в Канаді. І бажано бути застрахованим хоча б на суму 40000 доларів.

ТУРИСТИЧНА ВІЗА

  • Візова анкета, заповнена англійською або французькою мовою;
  • Додаток до анкети;
  • Анкета Інформація про сім'ї;
  • Анкета Додаткова інформація;
  • Діючий закордонний паспорт;
  • Ксерокопія першої сторінки закордонного паспорта;
  • 2 кольорові фотографії 3,5x4,5;
  • Опис маршруту поїздки, написане англійською або французькою мовою;
  • Довідка з місця роботи або навчального закладу;
  • Підтвердження платоспроможності;
  • Страховка;
  • Бронь авіаквитків;
  • Підтвердження броні готелю;

Документи:

  • 1.Опитувальна анкета;
  • 2.Медичний сертифікат
  • 3.Закордонний паспорт + копії ВСІХ СТОРІНОК з відмітками. Якщо є від'їзжений або інший діючий паспорт - обов'язково подається його оригінал + копії ВСІХ ЙОГО СТОРІНОК з відмітками;
  • 4.1 кольорова фотографія - розмір 3,5 х 4,5 см (70% обличчя), на світлому фоні, без куточків і овалу, зроблені не більше 6 місяців тому;
  • 5.Копія ВСІХ СТОРІНОК загальногромадянського внутрішнього паспорта з відмітками;
  • 6.Довідка з місця навчання (із зазначенням адреси, телефону), завірена печаткою;
  • 7.Копія студентського квитка;
  • 8.Копія залікової книжки, завірена університетом.
  • 9.Фінансове забезпечення - обов'язково: довідка з банку про наявність рахунку на фірмовому бланку банку (залишок розраховується - 50-70 євро в день на людину) + копія картки до рахунку, якщо він картковий, а також РУХ КОШТІВ ЗА ОСТАННІ 3 МІСЯЦІ;
  • 10.Копії документів, які підтверджують стабільність фінансового становища (свідоцтва про права володіння на квартири, будинки, земельні ділянки, автомобілі), якщо є;
  • 11.Копія авіаквитків або автобусних квитків.

Електронна реєстрація:

www.greecevisa-ukraine.com

Контактні дані:

Адреса Посольства в Києві: 

вул. Добровольчих Батальйонів, буд. 10, 01901.

Тел.:

+38 044 2545471,

+38 044 2543998

Генеральне консульство в Маріуполі: 

вул. Соборна, буд. 10, 87500.

Тел.: 

(00380629) 47-04-38, 34-53-84, 33-24-92

E-mail: grgencon.mar@mfa.gr 

Генеральне консульство в Одесі: 

вул. Преображенська, буд. 32,

65082.

Тел.: 

(+38048) 7860570, 7860503, 7860007 

E-mail візового відділу: grconsodessa@paco.net 

Документи:

• Всі надані документи мають бути перекладені на іспанську мову

Віза на навчання для студентів дозволяє:
• Здійснювати або подовжувати навчання в акредитованому навчальному закладі в Іспанії за повноцінною програмою для отримання диплома або атестата.
• Здійснювати дослідницьку або навчальну програму, враховуючи особливості дослідницької діяльності.
• Участь у програмах по мобілізації учнів для проходження навчання за програмою середньої та старшої школи в офіційно визнаному навчальному або науковому закладі.
• Проходження неробочої практики в державній або приватній установі.
• Надання послуг добровольця у рамках програми, що переслідує загальні інтереси.
Документи:
1. Закордонний паспорт, строк дії, якого, як мінімум, 120 діб з дати закінчення строку дії візи.
2. 1 кольорова фотографія паспортного розміру
3. Заяви на отримання національної візи, належним чином заповнені латинськими літерами та підписані аплікантом.
4. Документи, що підтверджують зарахування для здійснення діяльностей, передбачених цим типом візи та зазначеними пунктами а,б, в, г, д.
5. КОНТРАКТ З МЕДИЧНИМ ЗАКЛАДОМ, ДІЮЧИМ В ІСПАНІЇ. Покриття всіх ризиків медичної допомоги заявника.
6. Довідка про несудимість, легалізована апостилем, перекладена на іспанську мову заявником. (Тільки для осіб старше 14 років)
7. Медична довідка, легалізована апостилем, перекладена на іспанську мову заявником, в якій зазначено, що заявник не має тяжких захворювань небезпечних для суспільства, визначених Міжнародними медично-санітарними правилами за 2005 рік.
8. Підтвердження фінансового забезпечення на весь період перебування на території Іспанії здійснюється наданням одного чи декількох нижченаведених документів:

  • Довідка про зарплату за останні півроку.
  • Підтвердження додаткових джерел прибутків (прибутки за оренду, прибутки з депозитних рахунків, з акцій, тощо)
  • Довідка з банку з рухом коштів протягом останніх 3-х місяців
  • Двостороння копія кредитної картки разом з чеком, в якому зазначено залишок на рахунку
  • Документи про отримання стипендії або фінансової допомоги
  • Будь-який документ, що на розсуд заявника є вагомим для підтвердження фінансового забезпечення.

9. Потрібно надати будь-який з наведених документів на проживання, вказуючи поштову адресу:

  • Довідка зі студентського гуртожитку 
  • Запрошення з поліції, якщо проживатимете в приватній оселі 
  • Будь-який інший документ на проживання


Віза резидента (без права на роботу):


1. Аплікант має надати особисто для реєстру офіційну модель заяви на отримання дозволу на постійне проживання до Консульського відділу Посольства Іспанії в Україні та сплатити відповідний збір
2. Існування прибутку потрібно підтвердити документами, що дозволять перевірити отримування регулярного достатнього прибутку або володіння спадщиною, що гарантує такий прибуток.
Кількість:

  • Для утримання, щомісячна сума в євро повинна становити 400% від ІПРЕМ чи еквівалентна сума в іноземній валюті. 
  • Для утримання членів родини щомісячна сума в євро повинна становити 100% від ІПРЕМ чи еквівалентна сума в іноземній валюті

3. Закордонний паспорт або проїзний документ, визнаний Іспанією, термін дії якого мінімум рік та що містить щонайменше дві вільні сторінки.
4. 1 кольорова фотокартка розміром 3х4
5. Заповнена латинськими літерами та підписана заявником анкета для отримання візи. Бажано поруч із адресою заявника вказати свій контактний телефон.
6. Апостильована довідка про несудимість, видана органом країни постійного проживання протягом останніх п’яти років, перекладена на іспанську мову заявником. (для осіб старше 14 років)
7. Апостильована медична довідка, перекладена на іспанську мову заявником, в якій зазначено, що заявник не має тяжких захворювань небезпечних для суспільства, визначених Міжнародними медично- санітарними правилами за 2005 рік
8. Наявність власного чи арендованого житла, або наявність коштів для придбання житла такого ж чи вищого рівня по відношенню до середнього рівня іспанських громадян даного регіону.
9. Медичне страховка заявника та членів його сім’ ї, що знаходяться на його утриманні.

Електронна реєстрація:

www.espvac-ua.com

Контактні дані:

Адреса Консульського відділу в Києві:

Вул. Іллінська, буд 22/13д.

 Тел.:

+380 44 3913024

+380 44 3913025

+380 44 3913026

 E-mail: emb.kiev@maec.es

Для навчання:

  1. Супровідний лист ви отримали в якості підтвердження на свою адресу електронної пошти (додаток PDF) після того, як ви зареєстрували вашу заяву і замовили час для подачі документів
  2. Фотографія для паспорта не старше трьох місяців
  3. Паспорт і копія використовуваних сторінок. Зверніть увагу, що повинно бути принаймні дві порожні сторінки з позначкою "ВІЗИ / візи».
  4. Один примірник всіх 16 сторінок внутрішнього паспорта для громадян України
  5. Лист про прийом в школу / університет в Норвегії
  6. Документація на проживання в Норвегії, наприклад, договір оренди або документ, що підтверджує забезпечення проживання зі сторони університету
  7. Доказ фінансового забезпечення (прожиткового мінімуму), наприклад, документацію підтримки з боку Норвезького Державного позикового фонду освіти

Електронна реєстрація:

selfservice.udi.no/

norwayvisa-ukraine.com/

Контактні дані:

Адреса Посольства в Києві:

Вул. Стрілецька, буд. 15, 01901

Тел.: +380 44 281 22 00 

E-mail: visum.kyiv@mfa.no

Пам'ятка для отримання студентської візи

Ця пам'ятка дійсна для заявників на навчання , студентів , докторантів (захист дисертації), кандидатів наук – а також, коли йде мова про підготовчі курси німецької мови перед навчанням.

Подавати заяву можна лише особисто в робочий час у візовому відділі у будівлі канцелярії по вулиці Б.Хмельницького 25, 01901 Київ: з понеділка по четвер - з 8.00 до 12.30 таі з 14.00 до 16.30, у п'ятницю з 8.00 до 12.30. Подання заяви здійснюється без попереднього призначення дати.

Подати заяву на візу у візовому відділі Посольства Німеччини у Києві можуть лише заявники, якщо країною їх переважного перебування є Україна. Перебування вважається переважним, якщо Ви залишаєтесь в Україні щонайменше 6 місяців (наприклад, навчання, робота тощо). Заявники, які переважно не перебувають в Україні, мають подавати заяву в тій країні, де вони зазвичай перебувають.

Для подання заяви необхідно пред'явити наступні документи:

  • дійсний закордонний паспорт з двома копіями першої сторінки з фотографією (Примітка: термін дії закордонного паспорту має перевищувати як мінімум на три місяці запланований термін перебування)
  • три формуляри анкети, повністю заповнені німецькою мовою (Примітка 1: формуляр „Анкета для осіб, бажаючих отримати дозвіл на перебування можна знайти в інтернеті за адресою: www.kiew.diplo.de
    Примітка 2: обов'язково вкажіть на заяві Вашу повну адресу в Україні з поштовим індексом а також контактні телефони).
  • чотири ідентичні актуальні фотографії, три з них прикріплюються на анкети, четверта надається окремо. (Примітка: фотографія обличчя має бути зроблена в анфас, очі мають бути не заплющені.)
  • Довідка про допуск до навчання або підтвердження про подання заяви на навчання від університету чи іншого навчального закладу Німеччини (в оригіналі з двома копіями) або документи від іноземних навчальних закладів, що підтверджуюють право навчатися в Німеччині, наприклад, диплом і / або залікова книжка про пройдений курс навчання в оригіналі (в оригіналі з однією копією оригіналу та нотаріально посвідченим перекладом на німецьку мову).
  • автобіографія у вигляді таблиці: послідовні відомості про здобуту освіту, професійну діяльність (німецькою мовою в двох екзкмплярах)
  • письмова Заява про наміри під час перебування з метою навчання німецькою мовою : мотивація щодо вибору саме даного фаху навчання, підстави стосовно обрання ВУЗу, конкретні планивідносно навчання або відомості про підготовку до навчання (німецькою мовою в двох екземплярах)
  • Підтвердження про забезпечення фінансування для перебування студента. Для цього на сьогоднішній день необхідні кошти у розмірі 638 ЄВРО щомісяця, розраховані на цілий рік перебування (в даний момент це 7.656 ЄВРО).

Таке підтвердження можна зробити:

  • шляхом оформлення Офіційної заяви-зобов’язання у відповідності до §§66, 68 Закону про перебування іноземців, в якій третя особа бере на себе письмове зобов’язання щодо покриття витрат, пов’язаних з перебуванням студента. Формуляри для такої заяви-зобов’язання можна отримати, звернувшись у Відомствo у справах іноземців та реєстрації громадян в Німеччині (в оригіналі з двома копіями)
  • або через депонування необхідної суми на блокованому рахунку в Німеччині. Підтвердження про відкриття блокованого рахунку потрібно пред´явити в оригіналі з двома копіями. (Лише підтвердження “Spezialservice Auslandische Studenten der Deutschen Bank AG in Hamburg“ можна пред´явити в копії та в двох екземплярах). Примітки щодо відкриття блокованого рахунку Ви знайдете на окремій пам'ятці.
  • або при поданні документів на отримання візи для початку буде досить, якщо дорожні чеки на відповідну суму будуть пред’явлені в оригіналі (а також їх копія в одному екземплярі) та підписана запропонована Посольством заява, що відповідний рахунок буде відкрито одразу після в’їзду в Німеччину. Це є достатнім на момент подачі документів, але не виключено, що в окремих випадках перед отриманням візи необхідно буде надати підтвердження про депонування необхідної суми на блокованому рахунку в Німеччині.

Адреса Посольства.
вул. Б. Хмельницького, 25
01901 Київ

Телефон:
+380 44 247 68 00

Документи необхідні для здобуття візи до Польщі

  • Заповнену анкету для здобуття Шенгенської візи. secure.e-konsulat.gov.pl
  • 2 актуальних кольорових фотокартки розміром 3,5×4,5 см на світлому фоні, зроблену не пізніше ніж за 6 місяців в анфас, з виразним поглядом без посмішки. Площа особи повинна займати 70-80% фотокарток (3,1-3,6см).
  • Закордонний паспорт, дійсний щонайменше 3 місяці після запланованої дати повернення.
  • Ксерокопію всіх заповнених сторінок закордонного паспорта. За наявності другого закордонного паспорта, що діє, його оригінал.
  • Оригінала і ксерокопію внутрішнього паспорта.
  • Сімейний стан: ксерокопія про брак або про розлучення
  • Докази Вашого бажання повернутися до України (наприклад, професійна діяльність, сім‘я):
    • ля найнятих робітників – актуальну довідку з місця роботи;
    • для приватних підприємців – ксерокопію документів реєстрації підприємства;
    • для студентів і учнів – актуальну довідку з школи або вищого учбового закладу (може бути ксерокопія студентського квитка).
  • Докази Вашого фінансового забезпечення (один з 3-х варіантів):
    • актуальну, видану банком, довідку про стан рахунку;
    • дорожні чеки на суму не менше, ніж 35 євро на 1 день перебування;
    • ксерокопію кредитних карток з випискою з банкомату.
  • Неповнолітні діти без супроводу одного або обох батьків повинні мати відповідний дозвіл, засвідчений нотаріусом;
  • Поліс медичного страхування на час перебування в Польщі.

Додаткові документи для туристів, які на своєму авто:

  • Копія водійських прав і технічного паспорта на машину;
  • Поліс транспортного страхування відповідальності автовласника за збитки, нанесенній іншими увасниками дорожнього руху – «GREEN CART».

Посольство Польщі в Україні

01034, м. Київ-34, вул. Ярославiв Вал, 12
Телефон: (+38 044) 230-07-00
Факс: (+38 044) 270-63-36
E-mail: ambasada@polska.com.ua

ЕКОНОМIЧНО-ТОРГОВЕЛЬНИЙ ВIДДIЛ
01030, м. Київ, вул. Володимирська, 45
Телефон: (+38 044) 279-18-31, 279-12-98
Факс: (+38 044) 278-11-40
E-mail: wehamb@ukrnet.net

ПОЛЬСЬКИЙ IНСТИТУТ В КИЄВI
01033 м. Київ, вул. Б.Хмельницького 29/2, кв.17
Телефон: (+38 044) 288-03-04, 278-16-01
Факс: (+38 044) 288-02-86
E-mail: ip@polinst.kiev.ua

ГЕНЕРАЛЬНЕ КОНСУЛЬСТВО РЕСПУБЛIКИ ПОЛЬЩА У КИЄВI
Канцелярія
01030, м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 60
Телефон: (+38 044) 284-00-33, 284-00-35
Факс: (+38 044) 234-99-89
E-mail: konsulat@polska.com.ua

ГЕНЕРАЛЬНЕ КОНСУЛЬСТВО РЕСПУБЛIКИ ПОЛЬЩА У ХАРКОВI
Канцелярія
61002, м. Харкiв, вул. Артьома, 16
Телефон: (+38 057) 75-78-801 (цiлодобово)
Факс: (+38 057) 75-78-804
E-mail: kgrp@kharkov.ukrtel.net

ГЕНЕРАЛЬНЕ КОНСУЛЬСТВО РЕСПУБЛIКИ ПОЛЬЩА У ЛЬВОВI
Канцелярія
79011 м. Львiв, вул. Iвана Франка, 110
Телефон: (+38 0322) 97-08-61/62/64
Факс: (+38 0322) 76-09-74
E-mail: konsulat@mail.lviv.ua

ГЕНЕРАЛЬНЕ КОНСУЛЬСТВО РЕСПУБЛIКИ ПОЛЬЩА У ЛУЦЬКУ Канцелярія
Адреса: 43010 м. Луцьк
вул. Дубнівська, 22-Б
Тел. (38 0332) 280-640
Факс (38 0332) 280-659
E-mail: konsulat@konsulat.lutsk.ua

ГЕНЕРАЛЬНЕ КОНСУЛЬСТВО РЕСПУБЛIКИ ПОЛЬЩА В ОДЕСІ
Канцелярія
65062, м. Одеса, вул. Успенська, 2
Телефон: (+38 048) 722-88-99, 722-56-96, 722-60-03
Факс: (+38 048) 722-77-01, 722-42-07
E-mail: konsul.pl@kgrp.odessa.ua

Посольство України в Польщі
00-580 Warszawa, Aleja Szucha 7, Polska
Тел.:+10-48 (22) 625-01-27
Факс:+10-48 (22) 629-81-03

Для візитів тривалістю до 30 днів в 60-денний період віза не потрібна.

Дипломатично-консульські представництва Республіки Сербія залишають за собою право вимагати додаткові документи при подачі заяви на отримання візи.

Документи:

  1. дійсний паспорт для поїздок за кордон (термін дії паспорта повинен складати щонайменше 90 днів з моменту отримання візи);
  2. запрошення:
    • для приватного візиту – запрошення повинне бути завірене компетентним органом Республіки Сербія;
    • для ділового візиту – запрошення надсилає компанія з Сербії;
    • для туристичної поїздки – довідка туристичної фірми про оплачене перебування (ваучер або іншим документ про оплату);
  3.  заповнена анкета для отримання візи – (PDF);
  4. фото розміру 3,5 х 4,5 см;
  5. бронювання квитка в обидві сторони або план поїздки (копія посвідчення водія та поліс автострахування, за умови подорожі автомобілем);
  6. підтвердження наявності коштів для перебування в Сербії;
  7. медичне страхування;

Контактні дані:

Адреса Посольства в Києві:

вул. Волоська, буд. 4, 04070.

Тел.:

+ 38044 425-60-60,

+ 38044 425-60-15

 E-mail: ambars@ukr.net

При поданні візової заяви незалежно від типу візи та мети перебування є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ:

  • особиста присутність заявника;
  • дійсний проїзний документ (закордонний паспорт) + копія першої сторінки а також оригінали та копії всіх інших дійсних закордонних паспортів;
  • заповнена латинськими літерами та власноруч підписана анкета-заява;
  • 2 нещодавно зроблені фотокартки розміром 3,5x4,5 см;
  • оригінал національного загальногромадянського паспорта заявника + копії сторінок з відмітками;
  • оригінал документу, що підтверджує мету перебування;
  • документ про забезпечення житлом, якщо це не вказано у запрошенні;
  • документ про фінансове забезпечення заявника;
  • документ про транспортне забезпечення;
  • оригінал + копія страхового полісу (з 5.04.2010 р. згідно нового візового кодексу, для оформлення візи із можливістю одного або двох вїздів заявникам необхідно мати медичне страхування, що покриває весь термін перебування у Шенгенському просторі + 15 днів з дня запланованого виїзду з Шенгенського простору (при цьому кількість застрахованих днів може відповідати запланованій).

Посольство Словацької Республіки в Україні (м.Київ)
вул. Ярославів Вал, 34, м. Київ, 01901, Україна
Тел.: 0038 / 044/ 272 03 10, 272 13 10
Факс: 0038 / 044/ 272 32 71
E-mail: emb.kiev@mzv.sk

Вимоги

Якщо Ви звертаєтеся по візу B-1/B-2, Ви повинні продемонструвати консульському офіцеру, що Ви відповідаєте критеріям отримання візи відповідно до Закону про імміграцію та громадянство США (INA). Згідно статті 214(b) Закону про імміграцію та громадянство США, кожен аплікант, який звертається по візу B-1/B-2, розглядається як потенційний іммігрант. Ви повинні подолати цю правову презумпцію шляхом демонстрації наступних фактів:

  • Мета Вашої поїздки — короткочасний візит ділового, розважального, лікувального характеру.
  • Ви плануєте залишатися в США протягом певного обмеженого проміжку часу.
  • Ви плануєте залишатися в США протягом певного обмеженого проміжку часу.
  • У Вас є постійне місце проживання за межами США, а також інші соціальні або економічні зв’язки, які гарантують Ваше повернення по завершенні поїздки.

Особисті помічники або хатні робітники та члени екіпажів морських суден, маршрути яких проходять у межах зовнішньої зони

континентального шельфу, за певних обставин можуть отримати візи категорії B-1.

Деяким громадянам іноземних держав може бути відмовлено в праві отримання віз відповідно до Закону про імміграцію та громадянство.

Документи, необхідні для звернення по візу

У разі звернення по ділову або туристичну візу, Ви повинні надати наступні документи:

  • Електронну візову анкетуна отримання неімміграційної візи (DS-160). Для отримання додаткової інформації про анкету DS-160 відвідайте веб-сторінку, яка стосується DS-160.
  • Дійсний для поїздки до США паспорт, термін дії якого не менш, ніж на шість місяців перевищує тривалість передбачуваного періоду перебування в США (окрім тих випадків, коли договори між окремими країнами допускають винятки ). Якщо у Ваш закордонний паспорт внесені інші особи, кожна з таких осіб, яка бажає отримати візу, повинна подати окрему заяву.
  • Одна (1) фотокартка розміром 2 дюйми x 2 дюйми (5 см x 5 см), зроблена протягом останніх шести місяців. На цій веб-сторінці міститься інформація про потрібний формат фотокартки.
  • Квитанція про сплату збору за розгляд заяви на отримання неімміграційної візи в розмірі 160 доларів США, який не підлягає поверненню, і сплачується у місцевій валюті. На цій веб-сторінці На цій веб-сторінці міститься додаткова інформація про сплату цього збору. У разі надання візи можливе стягнення додаткового «взаємного» збору залежно від Вашого громадянства.

Крім цих документів та відомостей Ви повинні надати лист-підтвердження призначеної співбесіди зі штрихкодом який підтверджує, що Ви записалися на співбесіду за допомогою цієї служби . На співбесіду можна також взяти будь-які документи, які, на Вашу думку, підтверджують інформацію, надану консульському офіцерові.

Порядок подачі заяви
Крок 1

Сплатіть збір за розгляд заяви на отримання візи.

Крок 2

Заповніть анкету на отримання неімміграційної візи (DS-160).

Крок 3

Запишіться на співбесіду на цій веб-сторінці. Для запису на співбесіду необхідно надати інформацію щодо трьох наступних документів:

  • Номер Вашого закордонного паспорта.
  • Номер квитанції з Райффайзен Банк Аваль . (Натисніть тут, якщо Вам потрібна допомога у знаходженні цього номера).
  • Десятизначний (10-значний) номер штрихкоду зі сторінки підтвердження подачі анкети DS-160.
Крок 4

Прийдіть на співбесіду в Посольство США в призначений день і час. Вам необхідно взяти з собою роздруковану копію листа-підтвердження призначеної співбесіди, сторінку підтвердження подачі заяви DS-160, одну фотокартку, зроблену протягом останніх шести місяців, Ваш дійсний закордонний паспорт, а також оригінал квитанції про сплату консульського збору. Заяви приймаються тільки за наявності всіх зазначених документів.

Підтверджуючі документи

Підтверджуючі документи — лише один із багатьох факторів, які враховуються консульським офіцером при розгляді Вашої справи на співбесіді. Консульські офіцери розглядають кожен випадок індивідуально і враховують професійні, соціальні, культурні та інші фактори при прийнятті рішення. Консульські офіцери можуть взяти до уваги Ваші конкретні наміри, сімейну ситуацію, довготривалі плани й перспективи, пов’язані з країною Вашого проживання. Кожен випадок розглядається індивідуально і всебічно, відповідно до законодавства.

Увага! Не надавайте підробних документів. Обман або введення в оману консульського офіцера може привести до постійної заборони на видачу візи. Якщо необхідно забезпечити конфіденційність даних, аплікант повинен принести документи до Посольства в запечатаному конверті. Посольство не буде поширювати цю інформацію третім особам і зберігатиме її конфіденційність.
На співбесіду необхідно взяти зазначені нижче документи. Перевага завжди надається оригіналам документів, а не їх ксерокопіям. Ви повинні принести ці документи з собою на співбесіду. Відправка підтверджуючих документів у Посольство факсом, електронною чи звичайною поштою не допускається.

На співбесіду необхідно взяти зазначені нижче документи. Перевага завжди надається оригіналам документів, а не їх ксерокопіям. Ви повинні принести ці документи з собою на співбесіду. Відправка підтверджуючих документів у Посольство факсом, електронною чи звичайною поштою не допускається.

  • Документи, які підтверджують фінансову спроможність, податкові платежі, наявність майна або частки участі в бізнесі, наявність активів.
  • Відомості про маршрут поїздки та/або інше пояснення, пов’язане з запланованою поїздкою.
  • Лист від роботодавця із зазначенням Вашої посади, заробітної плати, трудового стажу в цій організації, будь-якої узгодженої відпустки та мети службової поїздки до США (за її наявності).
  • Відомості про кримінальні арешти й судимості, а також про звинувачувальні вироки незалежно від місця їх винесення, навіть якщо Ви повністю відбули термін покарання або були помилувані.

Крім того, до цих відомостей необхідно додати зазначені нижче документи залежно від мети поїздки:

Студенти

Візьміть із собою документи про освіту: атестати та дипломи. Також візьміть із собою документи, які підтверджують Ваші фінансові можливості, наприклад, щомісячні виписки з банківських рахунків, бланк про внесення довготривалих депозитів та інші докази.

Повнолітні працевлаштовані особи

Візьміть із собою довідку від роботодавця та розрахункові листи по заробітній платі за останні три місяці.

Підприємці та керівники компаній

Візьміть із собою документи, які підтверджують Вашу посаду в компанії та розмір заробітної плати.

Відвідування родичів

Візьміть із собою ксерокопії документів, які підтверджують статус родича (наприклад, Green Card, свідоцтво про надання прав громадянства, дійсну візу тощо).

Особи, які раніше в’їздили до США

Якщо Ви раніше були в Сполучених Штатах, візьміть із собою будь-який документ, який підтверджує Ваш імміграційний або візовий статус.

Підтверджуючі документи для аплікантів, які потребують медичної допомоги

Якщо Ви хочете поїхати до США на лікування, Вам слід підготуватися до надання наступних документів на додаток до перерахованих вище документів та документів, які може вимагати консульський офіцер:

  • Медичний діагноз від місцевого лікаря, в якому пояснено характер захворювання та причини, з яких Ви потребуєте лікування в Сполучених Штатах.
  • Лист від лікаря або з медичного закладу в Сполучених Штатах, в якому засвідчена готовність лікувати це конкретне захворювання, його запланована тривалість та вартість лікування (включаючи винагороду лікарів, плату за послуги медичного закладу та всі витрати, пов’язані з лікуванням).
  • Заява про фінансову спроможність фізичних або юридичних осіб, які оплачують Вашу поїздку, покривають Ваші медичні витрати та витрати на проживання. Фізичні особи, які гарантують оплату цих витрат, повинні надати документи, що підтверджують їх відповідні фінансові можливості, часто такими документами є довідки з банків або інші підтвердження доходів та заощаджень чи завірені копії податкових декларацій.
Розмір збору (долари США) Розмір збору (долари ГРН) Категорія візи Опис
$160 1328 B Візи для ділових та туристичних поїздок
$160 1328 C-1 Транзитні візи
$160 1328 D Візи для членів екіпажів морських та повітряних суден
$160 1328 F Студентські візи (академічне навчання)
$160 1328 I Візи для журналістів та працівників ЗМІ
$160 1328 J Студентські візи (професійне навчання)
$160 1328 M Візи для жертв торгівлі людьми
$160 1328 T Візи для професійних працівників з країн
$160 1328 TN/TD Північноамериканської зони вільної торгівлі (NAFTA)
$160 1328 U Візи для жертв злочинної діяльності
$190 1577 H Візи для тимчасових/сезонних працівників, практикантів
$190 1577 L Візи для співробітників, які працюватимуть у підрозділі, головному офісі, філії або дочірньому підприємстві тієї ж компанії у США на керівній або виконавчій посаді або у якості провідного спеціаліста.
$190 1577 O Візи для осіб з надзвичайними здібностями
$190 1577 P Візи для спортсменів. Візи для діячів культури та артистів
$190 1577 Q Візи для учасників програм міжнародного культурного обміну
$190 1577 R Візи для релігійних працівників
$240 1992 K Візи для наречених або чоловіків (дружин) громадян США
$270 2241 E Візи для міжнародних трейдерів/інвесторів, а також для австралійських спеціалістів
Типи віз та умови, за яких не вимагається сплата візового збору
  • Апліканти на отримання віз типів A, G, C-2, C-3, NATO та дипломатичних віз (згідно з визначенням, наведеним у п. 22 CFR 41.26))
  • Апліканти, які мають візи типу J та беруть участь у певних офіційних програмах освітнього та культурного обміну, які спонсорує Уряд США.
  • Заміна машинозчитуваної візи протягом одного року з дня її надання, якщо оригінальна віза була неправильно вклеєна або потрібна її повторне надання не з вини заявника.
  • ізи для осіб, звільнених від сплати візового збору міжнародною угодою, у тому числі члени та персонал місії спостерігачів у штаб-квартирі ООН, що визнається Генеральною Асамблеєю ООН, та члени їх сімей
  • Апліканти, які виїжджають до США для надання певних благодійних послуг
  • Співробітники Уряду США, якщо поїздка виконується за службовою необхідністю
  • Батько або мати, брат або сестра, чоловік або дружина чи дитина співробітника Уряду США, вбитого при виконанні службових обов’язків, якщо ці особи в’їжджають на територію США для участі в жалобних заходах та/або похованні. Батько або мати, брат або сестра, чоловік або дружина, син або дочка співробітника Уряду США, який отримав тяжкі травми при виконанні службових обов’язків, якщо ці особи в’їжджають на територію США для відвідування такого родича протягом невідкладного лікування та в період одужання
Інші збори

У деяких випадках додаткові візові збори сплачують безпосередньо до Національного візового центру (National Visa Center), до Посольства США або Департаменту внутрішньої безпеки (Department of Homeland Security). Якщо оплату потрібно вносити безпосередньо у Посольстві, ми радимо Вам мати при собі готівку, оскільки кредитні картки інших країн (окрім України та США) можуть не прийматися нашою автоматичною системою.  Ми не приймаємо кредитні картки з Білорусі.

  • Збори за надання неімміграційних віз («збори, зумовлені двосторонніми домовленостями країн» )

    з аплікантів деяких країн може стягуватися збір за надання віз після винесення позитивного рішення по їх візовій справі. Ці збори стягуються на основі «взаємності» (із розрахунком оплати, яку інша держава стягує з громадян США за аналогічні типи віз). Сполучені Штати прагнуть по можливості виключити збори за надання віз, однак, якщо іноземний уряд стягує з громадян США такі збори за певні типи віз, то Сполучені Штати стягують «взаємний» збір при наданні віз цього ж типу громадянам вказаної держави.

  • Збори SEVIS

    Інформаційна система студентів і учасників програм обміну (Student and Exchange Visitor Information System (SEVIS) — це онлайн-система, призначена для відстежування статусу учасників цих програм, які мають візи категорій F, M і J, а також членів їх сімей, з моменту отримання початкових документів (форма I-20 або DS-2019) і до завершення навчання (відрахування) або завершення програми (вибуття з програми).
    Якщо Ви основний аплікант, який звертається по візу категорій F, M і J, Вам слід пересвідчитися в тому, що відповідний освітній заклад США вніс Ваші дані в систему SEVIS. Окрім збору за розгляд заяв на отримання візи, Вам необхідно буде сплатити окремий збір SEVIS. Для студентів, які звертаються по неімміграційну візу маючи форму I-20, збір SEVIS становить 200 доларів США. Для більшості учасників програм обміну з формою DS-2019 збір SEVIS становить 180 доларів США. Перед наданням студентської візи або візи учасника програми обміну аплікант повинен надати документ, що підтверджує сплату збору. Візьміть з собою на співбесіду в Посольство квитанцію про сплату збору SEVIS (форма I-901). Оплата в Посольстві не здійснюється. Інструкції щодо сплати збору SEVIS можна знайти тут.

  • Випадки, у яких/коли збір SEVIS не підлягає сплаті

    Апліканти, які беруть участь у програмах, що спонсоруються Урядом США (програми, код яких починається з G-1, G-2, G-3, G-7), звільняються від сплати збору SEVIS.

  • Збори за групові петиції на отримання віз L (Збір на запобігання та виявлення шахрайства (Fraud Prevention and Detection Fee) та збір згідно з Законом про безпеку кордонів США (Border Security Act Fee))

    Основний аплікант, який звертається по візу категорії L за груповою петицією, повинен сплатити збір на запобігання та виявлення шахрайства у розмірі 500 доларів США, а також збір згідно з Законом про безпеку кордонів США, що за певних обставин становить 2250 доларів США. Примітка: Особа, яка подає петицію в США, сплачує збір на запобігання й виявлення шахрайства та збір згідно з Законом про безпеку кордонів США за індивідуальними петиціями на отримання віз категорій L, H-1B та H-2B, коли ці петиції передано до Служби громадянства та імміграції США (USCIS).

Візи до Угорщини

Необхідні документи для здобуття візи до Угорщини
  • проїзний документ, що діє, дата дії якого на 3 місяці повинен перевищувати дату дії візи, копія внутрішнього паспорта (лише ті сторінки, які мають записи).
  • 2 кольорових фотографії туриста (дитяти, яке їде, – у тому числі). фото 3 на 3,5.
  • анкетні дані заповнюються особисто туристом латинськими буквами.
  • довідка з роботи, якою підтверджується стабільність доходів туриста (заробітна плата, пенсія) за період 6-12 місяців, довідка з місця з навчання, підтверджуюча статус студента / учня.
  • статус сімейного стану: ксерокопія свідоцтва про шлюб, про розлучення і так далі
  • доказ фінансового благополуччя (за відсутності довідки з місця роботи):
    • довідка з банку (рахунок може бути будь-якій – кредитовий або депозитний)
      або
    • оригінальні дорожні чеки і їх ксерокопія (52 євро на людину, на кожну добу перебування у венгрии).
  • для підприємців – нотаріально завірена копія свид-ва про підприємницьку діяльність і довідка з місця роботи з вказівкою зарплати останні 6 місяців, підписана гл. бухгалтером + довідка з банку про наявність рахунку з вказівкою залишку на рахунку.
  • ксерокопія свідоцтва про народження
  • оригінал нотаріального дозволу на вивіз дитяти, якщо дитя їде з одним з батьків, або нотаріальний дозвіл від обох батьків, якщо дитя їде з сопровождаеющим, точні дати поїздки і прізвище супроводжуючої особи, його копія 1-ої сторінки закордонного паспорта і 1-ої сторінки внутрішнього паспорта.
  • дітям з 15 років необхідно мати свій проїзний документ.

додатково необхідні документи для туристів на своєму авто:

  • копія водійських прав і технічного паспорта на автомобіль.
  • поліс транспортного страхування відповідальності і автовласника за збиток, нанесений іншими учасниками дорожнього руху, – “green cart”. всі останні документи в точності вказані вище.
Посольство Угорщини в Україні

01034, м. Київ, вул. Рейтарська, 33
Телефон: (+38 044) 230-80-01, 230-80-02, 230-80-03
Факс: (+38 044) 272-20-90
E-mail: KEV@kum.hu
Робочi години
понедiлок-четвер 8.30-17.00, п‘ятниця 8.30-14.30

КОНСУЛЬСЬКИЙ ВIДДIЛ
Телефон: (+38 044) 238-63-81, 238-63-82, 238-63-84
Факс: (+38 044) 230-80-04
E-mail: missions.kev@kum.hu
Робочi години
понедiлок – п’ятниця 09.00-12.00, 14.00-16.00

ГЕНЕРАЛЬНЕ КОНСУЛЬСТВО УГОРСЬКОЇ РЕСПУБЛiКИ В УЖГОРОДІ
ГЕНЕРАЛЬНІЙ КОНСУЛ
Канцелярiя
8800, м. Ужгород, вул. Православна наб., 12
Телефон: (+38 0312) 61-61-79, 61-40-89
Факс: (+38 0312) 63-27-00
E-mail: mission.ung@kum.hu
Робочi години
понедiлок-четвер 8.00-16.30, п‘ятниця 9.00-14.00

КОНСУЛЬСЬКА ПРИЙМАЛЬНА:
Телефон: (+38 0312) 61-57-88
Факс: (+38 0312) 61-41-89
E-mail: info.ung@kum.hu
Робочi години
понедiлок-четвер 9.30-17.30
п‘ятниця 9.30 – 14.30

Необхідні документи для здобуття візи до Франції

  • закордонний паспорт, що діє не менше 180 днів з дня видачі візи;
  • копія сторінок внутрішнього паспорта з позначками (чисті сторіночки не потрібні);
  • 2 фото (розмір особи 2.5х3.5
  • довідка з місця роботи на фірмовому бланку підприємства з вказівкою фактичної адреси і телефону, посади і окладу, дозволом на виїзд, термінами перебування і гарантією повернення на Україну. Для приватних підприємців – копія свідоцтва про реєстрацію і оригінальна довідка з податкової (копія не личить). Для студентів і школярів – довідка з місця навчання. Для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення + документ з пенсійного фонду про щомісячний дохід
  • ксерокопія реєстрації підприємства, окрім державних установ (нотаріальне завірення не потрібне);
  • довідка з банку (баланс банківського рахунку з рухом засобів за останній рік) або копія документа, підтверджуючий наявність нерухомості, транспортних засобів, коштовних паперів;
  • копія свідоцтва про шлюб, розлучення або смерть чоловік(а);
  • копія свідоцтва про народження на дітей до 18 років, незалежно від того, чи є паспорт;
  • батьківський дозвіл (завірене нотаріально) для неповнолітніх дітей, мандрівних без батьків, і дозвіл від другого батька (завірене нотаріально)+полный пакет документів на другого батька, у випадки, якщо дитя подорожує з одним з батьків;
  • анкетні дані: прізвища, імена батьків, дівоче прізвище і телефон туриста;
  • СІ ДОКУМЕНТИ МАЮТЬ БУТИ ПЕРЕКЛАДЕНІ НА ФРАНЦУЗЬКУ АБО АНГЛІЙСЬКУ МОВУ
Посольство Франції в Україні

01901, м. Київ, вул. Рейтарська, 39
Телефон: (+38 044) 590-36-00 (комутатор)
Факс: (+38 044) 590-36-30
Сайт посольства: www.ambafrance-ua.org
Робочi години
понеділок-четвер, 9.00 – 13.00, 15.00 – 19.00
п‘ятниця, 9.00 – 13.00, 15.00 – 18.30

Посольство України у Франції

21, avenue de Saxe, 75007 Paris, France
Тіл.: +10-33 (1) 4306-07-37, 4306-04-11
Факс: +10-33 (1) 4306-02-94
E-mail: ambukr@wanadoo.fr

Для навчання:

  1. Заповнена та підписана аплікаційна форма
  2. Кольорова фотографія паспортного розміру (47x36 мм)
  3. Медична страховка, яка є дійсною на території усіх країн Шенгенської угоди
  4. Підписаний лист про надання візи від приймаючої організації із зазначенням контактної інформації про запрошуючу сторону та повне ім’я, дата народження та громадянство тієї особи, що запрошена, а також мета, час і тривалість поїздки і кількість в’їздів.
  5. Супровідний лист від школи або освітньої установи заявника або копія студентського квитка або копія залікової книжки студента.
  6. Для працюючих: довідка з місця роботи.Для тих, хто не працює: підтвердження фінансової платоспроможності.
  7. Для заявників, яким не виповнилося 18 років, копії письмової згоди від батьків/опікунів, свідоцтва про народження та інших документів, підтверджуючих родинні стосунки.
  8. Копія усіх сторінок внутрішнього паспорту, що містять будь-які записи, відмітки та штампи.
  9. Закордонний паспорт та попередні закордонні паспорти. Повинен бути дійсний щонайменше 3 місяці після повернення з запланованої поїздки і виданий впродовж останніх 10 років.
  10. Для негромадян України: копія дозволу на проживання чи дозволу на роботу в Україні.

Електронна реєстрація:

visa.finland.eu

Контактні дані:

Адреса Посольства у Києві:

вул. Стрілецька, буд. 14,
01901.

 Тел.: +380 44 278 7049

 E-mail:sanomat.kio@formin.fi

Документи:

  1. Зaява на отримання візи – заповнюється великими друкованими латинськими літерами, заява повинна бути заповнена і підписана особисто (ВАЖЛИВО: у заяві повинні бути 2 підписи (в пункті 37 i в кінці)
  2. дійсний закордонний паспорт:
  • термін дії закордонного паспорту повинен перевищувати термін дії візи щонайменше на три місяці
  • дата видачі закордонного паспорту не може перевищувати термін 10 років
  • у закордонному паспорті повинно бути щонайменше дві чисті сторінки для внесення візи

   3. кольорова фотокартка (3,5x4,5 см)
   4. підтвердження про дійсне медичне страхування та страхування від нещасного випадку
   5. документи, що підтверджують:

  • мету перебування,
  • забезпечення житлом,
  • забезпечення засобів на утримання протягом перебування в Хорватії та повернення в державу проживання,
  • транспортний засіб та намір повернення до країни проживання, чи можливість в’їзду до третьої країни.

Контактні дані:

Адреса Посольства у Києві: вул. Артема, буд. 51/50, 01901

Адреси візових центрів:

Львів: вул. Під Дубом 7б, 2 поверх;

Одеса: вул. Канатна, 22;

Харків: вул. Червоношкільна набережна, 18А;

Тел.: +380 44 489 87 50

E-mail: croemb.ukraine@mvpei.hr

Необхідні документи для відкриття Шенген візи в Чехію

Для дорослого:
  1. Оригінал закордонного паспорту (дійсний 3 місяці від дати закінчення візи) з наявністю вільних сторінок для візи.
  2. 2 кольорові фото на білому фоні розм. 3,5х4,5 см, 70-80% фотографії повинна займати голова (довжина голови від підборіддя до верху голови 3,4 - 3,5 см), відкриті вуха і чоло;
  3. Ксерокопії: внутрішнього паспорту (всі сторінки, навіть чисті) + свідоцтво про шлюб або розлучення + свідоцтво про народження.
  4. Довідка з місця роботи (з розбивкою по місяцях за останні 6 місяців)

    Вимоги консульського відділу до довідки

    • вихідний номер і дата видачі довідки, фраза, що довідка видана за місцем вимоги;
    • на фірмовому бланку підприємства (повні реквізити, контактні телефони, адреса), яка інформує про посаду, яку займає, оклад та гарантує зберігання заробітної платні та посади на час відпустки.
    • з підписом директора і бухгалтера завірена мокрою (не сканованою) печаткою.
    • якщо головного бухгалтера на підприємстві нема і підписує довідку тільки директор, тоді в довідці обовязково повинна бути фраза посада гол.бухгалтера не передбачена - директор підприємства сам на себе не може давати довідку.

      У цьому випадку має бути обовязковий підпис бухгалтера або довідка на директора видається за підписами заступника директора і бухгалтера.

  5. Якщо оклад невеликий (менше 2500 грн.), рекомендується надати:
    • American Express Travelers Cheque на суму не менше 300 євро на 1 ос.
    • оригінал довідки з банку чи іншої фінансової установи про наявність банківського рахунку, яка інформує про залишок коштів (або депозитного рахунку) туриста або одного з його родичів
    • довідка з місця праці одного з родичів ( зарплата не менше 3500 грн.)
    • до рахунку з банку або довідки з місця праці родича обовязково надається заява про спонсорування ним поїздки туриста до Чехії завірена нотаріально. В заяві обовязково вказується ступінь родинної приналежності
  6. Анкета (див. зразок нижче). Всі пункти обовязкові до заповнення, в тому числі контактний телефон заявника.
Для студентів і школярів:
  • 2 кольорові фото на білому фоні розміром 3,5х4,5 см, 70-80% поверхні повинна займ. голова (довж. голови від підборіддя до верху голови 3,4-3,5 см), відкриті вуха і чоло;
  • для школярів проїзний документ (обовязково наявність в паспорті чистих сторінок для візи=);
  • оригінал довідки з місця навчання (обовязково)+копія студентського квитка;
  • копії паспортів (внутрішніх) обох батьків (заповнені сторінки);
  • копія свідоцтва про народження;
  • довідка з місця роботи одного з батьків (де останнє речення підкреслює, що Батько/Мати фінансує турист. подорож своєї дитини), якщо оклад невеликий, рекомендується надати оригінал довідки з банку чи іншої фінанс. установи про наявність банківського рахунку, яка інформує про залишок коштів (або депозитного рахунку);
  • до рахунку з банку або довідки з місця праці родича обовязково додається заява про спонсорування ним поїздки туриста до Чехії завірена нотаріально (крім того вписують усі країни, які туристи відвідують по маршруту і на факультативних екскурсіях);
  • якщо батьки приватні підприємці - див. вище.;
  • якщо дитина до 18 років подорожує без батьків або у супроводі лише одного із батьків, подається ФОТОКОПІЯ та ОРИГІНАЛ нотаріального дозволу!!! від батьків (або одного із батьків) на виїзд дитини в складі групи із точно зазначеними датами та країною виїзду (Чеська Республіка). Оригінал нотаріального дозволу повертається консульством після видачі віз і його необхідно показувати на кордоні.

Документи:

  1. Три заяви на видачу національної візи типу D на кожну особу, старанно заповнені німецькою, французькою, італійською або англійською мовою та власноручно підписані. Будь ласка, зауважте: - Візові заяви неповнолітніх заявників (віком до 18 років) повинні бути підписані одним з батьків або законним опікуном.
  2. Чотири актуальні фотокартки паспортного формату (три фотокартки повинні бути приклеєні до візових заяв, одна прикріплена до однієї із цих заяв). Будь ласка, зауважте: з вимогами до фотокарток Ви можете ознайомитись в розділі «Візові формуляри / Вимоги до фотокартки» на веб-сторінці Посольства.
  3. Дійсний закордонний паспорт. Паспорт повинен бути дійсний, щонайменше, протягом 3 місяців після запланованого повернення з Шенгенської зони та містити принаймні 2 чисті сторінки. Дата видачі не повинна перевищувати 10 років.
  4.  Копія першої сторінки закордонного паспорту (сторінка з особистими даними та фотокарткою).
  5. Національний паспорт: заявник повинен надати оригінал та копію свого національного паспорту.
  6.  Для дітей (віком до 18 років): нотаріально завірений дозвіл на виїзд для дітей, що подорожують без батьків, або у супроводі одного із батьків. Дозвіл на виїзд дитини повинен бути завірений нотаріально та наданий в оригіналі, з ксерокопією. Якщо дитина проживає лише з одним опікуном, необхідно надавати свідоцтво про народження дитини, рішення суду про одноосібну опіку, свідоцтво про смерть або інші документи. Дозвіл на виїзд дитини та інші документи повинні бути перекладені на німецьку, французьку, італійську або англійську мову.
  7.  Автобіографія (CV).
  8.  Мотиваційний лист (вказати причини необхідності отримання освіти в Швейцарії, його переваги для Вашого професійного майбутнього і т.п.).
  9. Підтвердження від навчального закладу, що студент/учень зарахований до навчання (оригінал та копія).
  10. Підтвердження оплати навчання та супутніх витрат (оригінал та копія).
  11. Підтвердження платоспроможності Всі заявники повинні документально підтвердити, що у них є достатньо коштів для покриття витрат під час перебування у Швейцарії. Приклади підтвердження платоспроможності: підтвердження здійснення передплати до навчального закладу, виписка з банківського рахунку з транзакціями за останні 3 місяці (оригінал або копія з печаткою банку), довідка із банку з інформацією про доступну суму на рахунку заявника (оригінал та копія). Якщо батьки або третя особа виступають спонсорами: аналогічні документи, а також надається спонсорська заява (завірена нотаріально), з підтвердження покриття витрат (оригінал та копія). Усі документи українською або російською мовою, що підтверджують платоспроможність заявника, повинні бути перекладені на німецьку, французьку, італійську або англійську мову.
  12. Усі наявні дипломи, атестати та план навчання, перекладені на німецьку, французьку, італійську або англійську мову.
  13. Письмове зобов’язання залишити територію Швейцарії після закінчення навчання, написане (можна від руки) німецькою, французькою, італійською або англійською мовою (в 2 екземплярах)

Контактні дані:

Адреса Посольства у Києві:

вул. Козятинська, буд. 12,
01015.

Тел.: +380 44 590 44 85 (інформація з візових питань: понеділок – четвер 15.00-16.30)

E-mail: kie.visa@eda.admin.ch

Документи:

  1. Одну заповнену та підписану анкету форми № 119031
  2. Квитанцію про сплату консульського збору.
  3. Паспорт або інший документ для подорожей, який:
    - має бути дійсним як мінімум три місяці після завершення терміну дії Шенгенської візи, на яку Ви подаєте документи;  
    - має як мінімум дві вільні сторінки; 
    - був виданий впродовж останніх десяти років.
  4. Копія ідентифікаційної сторінки паспорту та копії всіх сторінок з попередніми та/або діючими візами та штампами.
  5. Копiї внутрiшнього паспорту (всi 16 сторiнок).
  6. Одну фотокартку (паспортного формату) в анфас. Фотокартка має бути зроблена впродовж останніх шести місяців. 
  7. Поліс медичного страхування, який включає витрати на невідкладну медичну допомогу та транспортування додому з причин хвороби. Більш детальна інформація знаходиться у відповідному розділі.
  8. Достатньо фінансових коштів на час перебування за кордоном.
  9. Довідку з місця роботи, видану для пред’явлення до візового відділу Посольства Швеції в Україні.
  10. Додаткові документи, які відносяться до типу Вашої подорожі. 

Електронна реєстрація:

www.vfsglobal.se

Контактні дані:

Адреса Посольства у Києві:

вул. Івана Франка 34/33

Тел.: (+38) 044 594 96 23

(+38) 050 117 90 51

 E-mail: ambassaden.kiev@gov.se