Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Ресурси

Серед ресурсів, що надаються студентам, викладачам, працівникам та гостям університету наукова бібліотека, редакційно-видавничий відділ, відділ зв’язків з громадськістю, Центр вивчення спадщини Острозької академії, відділ працевлаштування, ресурсні центри, методичні кабінети.

В Національному університеті «Острозька академія» діє п'ять факультетів та Інститут права ім. І. Малиновського, студенти яких навчаються на шістнадцяти престижних спеціальностях.

Факультети
Корисне

При Острозькій академії створена велика кількість студентських організацій, а також проектів, у яких студенти беруть активну участь, мають змогу проявити свій творчий потенціал та реалізувати себе.

Новини кафедри

НАВЧАЛЬНО-ТЕРАПЕВТИЧНА ПРОГРАМА З ГЕШТАЛЬТ-ТЕРАПІЇ

Гештальт-терапія є одним з основних напрямків психологічної та психотерапевтичної практики сьогодення. Гештальт-підхід вдало інтегрує ідеї психоаналізу, експериментальної гештальт-психології, екзистенціалізму та східних філософій. Однією з основних переваг гештальт-терапії є цілісне бачення людини в єдності її тілесних, емоційних, інтелектуальних, соціальних та духовних проявів. Основна ідея гештальт-терапії - розвиток креативності у взаємодії з оточуючим світом, відновлення здатності до саморегуляції, усвідомлення причин і цілей повторення не адаптивних або руйнівних стереотипів.

 

Гештальт-підхід - це поєднання традицій і відкритості новому, створення нових прийомів і технік. Для терапевта це створює атмосферу надійності та захищеності, надає можливість знайти свій стиль в рамках цієї конвенції. Для клієнтів це означає, що буде знайдено єдиний і неповторний ключ до його внутрішнього світу, що дозволить людині бути більш ефективною.

В наш час гештальт-підхід вийшов за рамки терапії і зайняв своє місце в педагогіці, консультуванні та в інших сферах практики. Він виявився ефективним як в індивідуальній, так і в груповій роботі, роботі з сім`ями та організаціями як цілісними структурами.
Ми пропонуємо програму вивчення гештальт-терапії, де ви зможете більш детально ознайомитись з цим чудовим методом, а пройшовши тривалу навчальну програму – стати гештальт-терапевтом і отримати сертифікат міжнародного зразка.

І СТУПІНЬ

Введення в метод – початок професійного шляху. Контакт із собою та іншими.
Фрідс Перлз, засновник гештальт-терапії, вважав, що його метод „занадто хороший для того, щоб звертатися для нього лише у випадку хвороби і відхилень” і назвав його „терапією нормальних”.

Заняття проходить у формі тренінгові групової роботи, на яких учасники мають можливість:
- Ознайомитися з ідеологією і методологією гештальт-терапії;
- Отримати особистісний досвід роботи з проблемами, побути у ролі клієнта і впевнитись в ефективності цього методу особисто для себе;
- Спробувати різноманітні техніки: малюнкові, тілесні та ін.;
- Навчитися використовувати елементи гештальт-підходу у власній практиці і в особистому житті.

Тривалість: 5 зустрічей по три дні (загальний курс – не менше 150 академ. годин).
Періодичність – триденні заняття – один раз в 2,5 місяці. Як правило це вихідні дні.
Кількість учасників: 12-17 чоловік.
Робота групи відбувається за таким тематичним графіком:

Основні теми курсу:

1. Базові поняття гештальт-терапії. Фон і фігура. Потреби людини і процес їх задоволення. Відчуття і почуття, як первинний досвід людини. 
2. Межа контакту. Цикл контакту. Контакт із собою та оточуючим світом.
3. Творче пристосування як ефективна форма взаємодії людини з оточуючим світом. Захисні механізми.
4. Робота з сімейними посланнями та інтроектами.
5. Особливості роботи з проекціями в гештальт підході.
6. Психосоматика. Гештальт робота з тілесними симптомами.
7. Відповідальність і вибір в гештальт-терапії або як завершити Гештальт. 

Навчальні групи розраховані:

- На спеціалістів, що бажають застосувати метод у своїй роботі;
- На людей, що не готові проходити психотерапію, але зацікавлені в тому, щоб дізнатись щось нове, чомусь навчитися, спробувати вирішити свої проблеми.

Тренер програм: Смолін Георгій (Київ)- кандидат медичних наук, лікар-психіатр, сексолог, сертифікований гештальт-терапевт, процесуальний терапевт, орг-консультант. Ведучий навчальних программ І і ІІ ступеней в гештальт-підході Київського Гештальт Університету.

По закінченню програми видається сертифікат першого ступеня Київського Гештальт Університету.
Завершення навчання за програмою першого ступеня надає можливість продовжувати навчання на другому ступені професіональної підготовки гештальт-терапевтів і консультантів.